Min lørdag aften

Jeg laver absolut intet konstruktivt.

Spiser köfte (fint ord for frikadeller lavet af oksekød) rent, oser på asos’ udsalg (sortering: price low to high), og overvejer hvem der kunne lokkes over til at drikke resten af den næsten fulde flaske rødvin, der står på køkkenbordet. Indtil videre: Ingen.
Jeg har ikke haft rigtigt tøj på siden torsdag, det er umenneskeligt lang tid siden at jeg har vasket hår, og jeg ved faktisk hvem der blev stemt ud af xfactor igår.

Det der vilde studieliv min kære far altid har talt om har vist overskredet både holdbarheds- og salgsdato.
Er nødt til at gå sent i seng bare for at føle mig en lille smule i live.

 

 

2 comments on “Min lørdag aften

  1. Kender følelsen 😉 men du kan da bare skrive næste gang!

    /Skipper Benjamin Götke

Skriv en kommentar