Den der samtale..

Jeg var til samtale hos PlayDead igår. Den lille danske spilvirksomhed, der står bag Limbo.
Var kaospilot hele vejen fra lejlighed og hen til deres dør. Formåede at få deo på cardigan og halstørklæde, da jeg i panik  prøvede at lave truckervask uden at tage min trøje af.
Så var metroen pludselig ude af drift. Den holdt alle passagerer som gidsler, mellem Lergravsparken og Amagerbro – skift af transportmiddel var ikke en mulighed. 10 minutters tortur blev det til.
Skulle finde Pilestræde. For vild.
Endte med at løbe febrilsk rundt på strøget, indtil jeg endelig blev åndsnærværende nok til at spørge om vej.
Spurtede derhen, og hele vejen op af trapperne til 5. (Løgn. Slæbte mig op den sidste etage).

Jeg stod, kamprød i hovedet, svedende og med eksamensagtig frygt malet i hele ansigtet. Han var “helt okay, mødet trak alligevel lidt ud, vil du have en kop kaffe, et glas vand?”.

Det endte ikke med et job. Mere en introduktion til branchen, og til underboerne, der også er spilvirksomheder, hver og en.
Men det er okay, for han lovede at sende mig videre til nogle andre.
Det gør det lidt lettere at klare afslag fra Netto, når jeg ved, at der måske er brug for mig i en fed virksomhed.
Ikke at der er noget i vejen med Netto!

Skriv et svar

