Netto vil ikke have mig.

Jeg er pt. i jobsøgningshelvede.
Jeg skal helst have et job inden 1. april, hvis ikke jeg vil ødelægge mit økonomiske fundament,  så jeg sender ansøgninger afsted alle vegne.
Jeg har sendt 4 ansøgninger til Netto. Har netop fået afslag på den ene. Jeg er igang med min bachelor på CBS, en business-orienteret uddannelse, men er tilsyneladende ikke kompetent nok til at sidde ved kassen eller fylde hylder.
Jeg har været til samtale hos Promoters (you know, dem der står og dele smagsprøver og lignende ud i supermarkeder).
Og rigspolitiet der søgte en studentermedhjælper til kommunikationssektoren, én der skulle hjælpe dem med deres fremtræden i sociale medier.

Jeg har indtil videre kun fået afslag, og alle med samme begrundelse: “Vi har valgt at arbejde videre med nogle kandidater der har lidt mere erfaring”

Fuck you very much, hvis i bliver ved sådan, så får jeg jo aldrig erfaring! At jeg har boet i en by, hvor fritids/studiejob var noget man fik, hvis man havde forbindelser til mafiaen eller lignende, bliver jeg “straffet” for nu.

Absolut sidste udvej må være et telemarketingjob.

Skriv en kommentar